1.5 meter maatregelen
Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen omtrent het Corona virus op de voet. Hier hebben wij diverse maatregelen voor getroffen in onze vestigingen. Wij kunnen hierdoor de service verlenen die u van ons gewend bent.

Met onderstaande veelgestelde vragen informeren wij u graag over onze maatregelen. Staat uw vraag er niet bij of is het antwoord niet geheel duidelijk? Neem dan contact op met de receptie via 072-5716940 (Heerhugowaard) of 0229-282610 (Zwaag).
Veelgestelde vragen
We hanteren de volgende voorzorgsmaatregelen.
  • Wij schudden tijdelijk geen hand met u.
  • Wij houden gepaste afstand - minimaal 1,5 meter - als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handenwassen.
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en handdoeken voor eenmalig gebruik.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de ‘high touch’ gebieden.
Ja, u kunt nog steeds uw Honda langsbrengen voor reparatie of onderhoud.

Heeft u last van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn, koorts of bent u in contact geweest met een besmette persoon, dan vragen wij u om contact op te nemen met de receptie zodat wij uw auto kunnen ophalen. Als dit niet het geval is, kan de afspraak gewoon doorgaan.
Ja. Auto's die worden gebruikt voor vervangend vervoer worden goed gereinigd/gedesinfecteerd. Denk hierbij aan de deurgreep buitenzijde, deurgreep binnenzijde, stuur, versnellingspook, keuzehendel en automaat.
Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw Honda op een andere datum worden gepland. Let wel op! De garantie blijft uitsluitend geldig indien u binnen de reguliere onderhoudstermijn uw onderhoud laat uitvoeren. Neem hiervoor contact op met onze receptie via 072-5716940 (Heerhugowaard) of 0229-282610 (Zwaag).
Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Eén van de mogelijkheden is dat wij de Honda, waar uw interesse naar uit gaat, bij u thuis afleveren zodat u de auto (zelfstandig) kunt bezichtigen. Neem hiervoor contact op met de verkoop via 072-5716940 (Heerhugowaard) of 0229-282610 (Zwaag) zodat onze chauffeur ingepland kan worden om de Honda van uw keuze voor te laten rijden.
Veelgestelde vragen
De openingstijden zijn zoals u van ons gewend bent: doordeweeks van 08.00 - 18.00 uur en zaterdag van 09.00-17.00 uur. De koopavonden zijn wij wel gesloten.
We hanteren de volgende voorzorgsmaatregelen.
  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  • Wij houden gepaste afstand - minimaal 1,5 meter - als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handenwassen.
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en handdoeken voor eenmalig gebruik.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de ‘high touch’ gebieden.
Ja, u kunt nog steeds uw Honda langsbrengen voor reparatie of onderhoud.

Heeft u last van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn, koorts of bent u in contact geweest met een besmette persoon, dan vragen wij u om contact op te nemen met de receptie zodat wij uw auto kunnen ophalen. Als dit niet het geval is, kan de afspraak gewoon doorgaan.
Ja. Auto's die worden gebruikt voor vervangend vervoer worden goed gereinigd/gedesinfecteerd. Denk hierbij aan de deurgreep buitenzijde, deurgreep binnenzijde, stuur, versnellingspook, keuzehendel en automaat.
Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw Honda op een andere datum worden gepland. Let wel op! De garantie blijft uitsluitend geldig indien u binnen de reguliere onderhoudstermijn uw onderhoud laat uitvoeren. Neem hiervoor contact op met onze receptie via 072-5716940 (Heerhugowaard) of 0229-282610 (Zwaag).
Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Eén van de mogelijkheden is dat wij de Honda, waar uw interesse naar uit gaat, bij u thuis afleveren zodat u de auto (zelfstandig) kunt bezichtigen. Neem hiervoor contact op met de verkoop via 072-5716940 (Heerhugowaard) of 0229-282610 (Zwaag) zodat onze chauffeur ingepland kan worden om de Honda van uw keuze voor te laten rijden.