De allerluxe Civic voor Mark…
Mark was al een tijdje op zoek naar een nieuwe auto. Tijdens zijn zoektocht had hij een duidelijke wensenlijst: het moest een full hybrid zijn, met een fantastisch mooi design, een panorama -dak, een geweldige audio-installatie en bovenal moest de auto nagenoeg nieuw zijn.
En toen kwam deze prachtige Honda Civic Advance 2.0i e:HEV op zijn pad. Een auto die niet alleen aan al zijn wensen voldoet, maar er zelfs nog een aantal overtreft!
Hier staat Mark dan, trots naast zijn nieuwe aanwinst. Een stijlvolle, comfortabele en rijk uitgeruste auto waar hij jarenlang van kan genieten.
Mark, wij wensen je ontzettend veel veilige en plezierige kilometers toe. Geniet van elke rit!
Namens het hele Honda Welman Team: veel rijplezier!







