22 jaar trouwe dienst verdient een waardige opvolger
Heel wat jaren geleden kocht de familie Manshanden bij ons een heuse Honda CR-V. Daar waren ze destijds enorm trots en blij mee. En terecht, want deze betrouwbare auto heeft hen jarenlang trouw dienst bewezen.
Er werden vele kilometers gemaakt en de onderhoudskosten bleven opvallend laag. Ieder jaar een onderhoudsbeurt en vervolgens weer volop genieten van zorgeloze Honda mobiliteit. Maar als een auto inmiddels 22 jaar oud is en bijna 300.000 kilometer op de teller heeft staan, dan begint de leeftijd toch wel mee te spelen. Bij een bezoek aan onze receptie vroeg de familie zich samen met de Jeroen af: blijven we deze CR-V onderhouden of is het tijd om uit te kijken naar iets anders? Hoe graag wij ook onderhoud verzorgen, eerlijk advies vinden wij nog veel belangrijker.
De foto’s vertellen uiteindelijk het verhaal.
We hebben afgesproken dat de familie Manshanden voortaan iets eerder zal wisselen van auto. Gelukkig kunnen zij nu weer opnieuw genieten van een frisse, betrouwbare CR-V opvolger voor vele veilige en comfortabele kilometers lang.
Familie Manshanden, heel veel rijplezier gewenst namens het gehele Welman Team!






